SZÉCHENYI 2020
SZERZŐDÉS SZÁMA: GINOP-8.3.5-18/B
SZERZŐDÉS CÍME: Mikro-, kis és középvállalkozások technológiai korszerűsítése célú Hitelprogram.
SZERZŐDŐ NEVE: TARTEX Munkaruha Készítő-Értékesítő Korlátolt Felelősségű Társaság
|
|
|
|
Konstrukció keretében visszatérítendő hitel |
25 000 000 Ft |
A projekt tartalmának bemutatása:
A projekt keretében a Tartex Munkaruha Készítő-Értékestő Kft. a hitel felvételével forgóeszköz és készáru készlet megfinanszírozását tudta megvalósítani, ezzel biztosította a cég forgóeszközellátásának és működésének likviditását.
A projekt befejezési dátuma: 2027.10.15.
SZERZŐDÉS SZÁMA: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02265
SZERZŐDÉS CÍME: Információs technológiafejlesztés a Tartex Kft-nél.
SZERZŐDŐ NEVE: TARTEX Munkaruha Készítő-Értékesítő Korlátolt Felelősségű Társaság
Konstrukció keretében igényelt kölcsön |
15 590 000 Ft |
50,00% |
|
Konstrukció keretében igényelt vissza nem térítendő támogatás |
12 472 000 Ft |
40,00% |
A projekt tartalmának bemutatása:
A projekt keretében bevezetésre került egy integrált, ügyfél központú, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedő, annak belső, értékesítési folyamatait támogató szolgáltatás, melynek segítségével hatékonyan tudjuk tárolni és kezelni a jelenlegi, potenciális ügyfelek adatait és a velük történt eddigi kommunikációt. A rendszer képes tárolni az ügyfelekhez köthető dokumentumokat, szerződéseket, ajánlatokat. A HR modul egy olyan megoldás, mely segít a dolgozók alap és kiegészítő adatainak strukturált nyilvántartásában, így segíti a törvényi kötelezettségek betartását. A digitalizált és egységesen kezelt adatok ráadásul lehetővé teszik bizonyos munkafolyamatok automatizálását, és segítik a cég működési hatékonyságát. A feladatok státuszait követő rendszer a felmerülő problémák és feladatok kezelésének teljes életciklusa és státuszainak állapota egyértelműen nyomon követhető, a felelőségi viszonyokkal együtt. A munkafolyamat-irányítási rendszer az információs technológia megoldásait felhasználva végzi a munkafolyamatok automatizálását. Az elektronikus iratkezelési modul rendeltetett a cég dokumentumait szabályozottan és naprakészen egy helyen digitálisan tárolni, ezzel elősegítve, hogy mindig és mindenki megtalálhassa a számára szükséges dokumentumokat. A rendszer többszintű jogosultságkezeléssel rendelkezik, így könnyen megoldható, hogy mindenki a jogosultságának megfelelően kereshessen a dokumentumok között, illetve, hogy a fontosabb, vagy bizalmasabb dokumentumok ne juthassanak illetéktelenek kezébe. A Beszerzés, logisztika a készletekhez kapcsolódó események, folyamatok kezelését, kiszolgálását végzi. A CRM modullal egy rendszerben tárolhatjuk partnereink, ügyfeleink adatait, és számukra értékesítési és marketing tevékenységet tudunk kezdeményezni. A Gyártási modullal a termékkészítési folyamatainkat, receptúráinkat digitalizáljuk. A tudásmenedzsment modul abban segíti a felhasználókat, hogy a cégben felhalmozott információkat és tudást rendszerezetten tárolja, ezzel is segítve a költséghatékony, gyors és pontos feladatvégzést úgy, hogy ezen tudásanyagot az érintett kollegák rendelkezésére bocsájtja. A projekt sikeres megvalósítása racionalizálja és egyszerűsíti a cég vállalatirányításhoz kapcsolódó folyamatait. Ez által jelentős költségmegtakarítást, valamint árbevétel növekedést érhet el a vállalkozás, amely hosszú távon egyértelműen javítja a versenyképességét. A rendszer képessé teszi a céget további fejlesztések megvalósítására.
A projekt befejezési dátuma: 2022.12.27.
SZERZŐDÉS SZÁMA: GINOP-1.2.14-20-2021-00252
SZERZŐDÉS CÍME: Modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések a Tartex Kft-nél.
SZERZŐDŐ NEVE: TARTEX Munkaruha Készítő-Értékesítő Korlátolt Felelősségű Társaság
Konstrukció keretében igényelt feltételesen visszatérítendő támogatás |
16 751 789 Ft |
70,00% |
|
|
|
|
|
A projekt tartalmának bemutatása:
A fejlesztés keretén bérköltséget, bérleti díjat számoltunk el, szoftverek közül, pénzügyi modult és kontrolling, döntéstámogatás modult vezettünk be, eszközbeszerzés keretében 16 db automata, nehézárus, tűtolásos gyorsvarrógép, ár 270.400,-Ft/db+ÁFA, 1 db ipari 2 fejes hímzőgép, ár: 3.942.024,-Ft+ÁFA, 1 db nehézárus elektronikus reteszelő, gombfelvarró és területvarró, ár: 617.000,-Ft/+ÁFA, 1 db szalagdaraboló gép, ár: 356.000,-Ft+ÁFA, 1 db 3 fejes programozható, szervó motoros patentozó gép, ár: 205.000,-Ft+ÁFA.
Célunk volt a közel 30 éves géppark modernizálása, a termelékenység növelése, a kapacitás bővítése a jelenlegi munkavállalói létszám megtartásával és a későbbiekben a növelésével.
A gépek korszerű energiatakarékos motorral felszereltek, sebességük 20-30 %-kal gyorsabb a korábbi gépeinknél. Az energiatakarékosságból megmaradt pénzt akár bér akár eszközfejlesztésre lehet felhasználni, a termelés megnövekedett hatékonysága több megrendelés teljesítését teszi lehetővé, amiből szintén képződhet plusz profit, amit szintén további fejlesztésekre lehet majd felhasználni. A beszerzésre került eszközök használata felhasználó-barátabb és automatizáltabb, ezáltal csökken a gyártásra fordított idő és energia, munkatársaink leterheltsége is csökken. Az általunk vásárolt gépekkel a munkaruházat-gyártási piacon kiváló minőséget, egyedi kivitelezést, gyors gyártást tudunk nyújtani leendő megrendelőinknek. A modernebb géppark kevesebb selejt és hulladék-anyaggal dolgozik, ezzel fenntarthatóbb és eredményesebb működési költséget tudunk elérni.
Költségvetés: Gépbeszerzés 9 446 424 Ft, Vállalatirányítási szoftver és webáruház 9 400 000 Ft, Bér 2 728 800 Ft, Bérleti díj 2 355 903 Ft. Összesen 23 931 127 Ft, ennek önrésze 7 179 338 Ft.
Projekt záró napja: 2022.06.24.